sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Lensflare lunare

12 comentarii:

  1. Foarte frumoasa poza! La cat mai multe din acestea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si un cadru in fata pomului, dar imi place mai mult diagonala luna-pom (regula treimilor).

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar de faptul că nu sunt detalii in prim-plan cum rămâne?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai tocmai sa dau un efect "dreamy" am developat cu clarity la minim (-) in Camera RAW.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa cromatica,mai rar,bravo.

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoasa cromatica, cum spunea si Lucian, mai rar asa ceva, bravo.
    si merci de comment-uri.

    RăspundețiȘtergere
  7. referitor la biserica anglicana ... este undeva pe langa gradina icoanei ... nu mai stiu cum se cheama strada ... dar pe google o gasesti sigur...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult pentru aprecieri. Si mi-am adus aminte unde este Biserica Anglicana.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin